ראה"מ נתניהו מגיב: "כוונתי הייתה לנגח את הטענות"

    איתי גדסי 2 Comment on ראה"מ נתניהו מגיב: "כוונתי הייתה לנגח את הטענות"

    אחרי שבכלי התקשורת האשימו את נתניהו בקריאה לאלימות לאחר שהוציאו את דבריו מהקשרם:"לכל מי ששמע את דברי היה ברור שכוונתי הייתה לנגח את הטענות השקריות של אלה שמפיצים תבהלה, ולא בשום קריאה לאלימות או פגיעה בזכות ההפגנה. הם אינם מוכנים לקבל את העובדה שהם הפסידו בבחירות. לשם זה הם מוכנים למוטט את הבית"

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראה"מ בנימין נתניהו מגיב להסתה מהשמאל והפגיעה בכלכלה, והפגנות השמאל ועל הוצאה מהקשר של דבריו "להכות באגרוף" את טענות השמאל כאילו הוא קורא חלילה לאלימות מול השמאל: "הצביעות וחוסר האחריות של התקשורת וראשי האופוזיציה היא בור בלי תחתית. הם מכוונים ליצור אנרכיה במדינת ישראל ולפגוע בכלכלתה כדי להביא לבחירות שישיות".

    "במשך שבועות הם שותקים מול קריאות מפורשות של  מנהיגי המחאה לשפיכות דמים, שימוש בנשק, מרי אזרחי, סרבנות, הוצאת השקעות מישראל, רצח בראש הממשלה, פגיעה בבני משפחתו, בשרים ובסמלי שלטון. במקום זאת, הם  בוחרים לתקוף דווקא אותי ע״י עיוות מכוון של דבריי".

    "לכל מי ששמע את דברי היה ברור שכוונתי הייתה לנגח את הטענות השקריות של אלה שמפיצים תבהלה, ולא בשום קריאה לאלימות או פגיעה בזכות ההפגנה. הם אינם מוכנים לקבל את העובדה שהם הפסידו בבחירות. לשם זה הם מוכנים למוטט את הבית. הם צריכים להתבייש באופן שבו הם מנסים לעוות את התודעה של הציבור בישראל".

    "במקום להיענות לקריאות שלנו להידברות ולהרגעת הרוחות, הם קוראים להלהטת הרוחות ולאנרכיה. אני קורא לקולות האחראים באופוזיציה לא לשתף פעולה עם ההפקרות הזאת ולהיכנס מיד להידברות רצינית לטובת כל אזרחי ישראל ומדינת ישראל".

    ראש האופוזיציה ויו״ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב לו ואמר: ״נתניהו, הגיע הזמן לשים סוף לשקרים שלך. כמו שהסבירו כל הכלכלנים החשובים בארץ ובעולם אתה זה שהורס את הכלכלה, אתה זה שקורע את העם, אתה זה שמסית לאלימות. אנחנו לא ניתן לך לרסק את הדמוקרטיה הישראלית ואין לנו שום כוונות לשתוק מול ההסתה הרעילה שלך.״



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כמה שאתה רדוד יאיר לפיד
      אתה חושב להשפיל את הממשלה
      לא תצליח אתה אפס גמור

      1. כמה שנים למד בקושי 10 רשע ןחמור שלא יודע לחבר מילים אים היה פוטין מושל פה מיזמן היו שולחים את יאירוש לסיביר עבודת פרח